Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
CLASSICTRANSPORTERPARTS.PL
1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
3.WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
4.SPOSOBY PŁATNOŚCI
5.KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
6.WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
7.POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
8.PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
9.POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
10.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.classictransporterparts.pl
prowadzony jest przez spółkę Classic Transporter Parts Jakub Matysiak z siedzibą w Lesznie (adres siedziby i adres do korespondencji: Powstańców Śląskich 4,
64-100 Leszno); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców : NIP: 6972031149; REGON: 411517771; adres poczty elektronicznej: classictransporterparts@gmail.com.
2.Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do
przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (za wyjątkiem pkt. 9
Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców). Postanowienia
niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw
konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa -
wszelkie ewentualne wątpliwości tłumaczy się na korzyść konsumenta. W przypadku
niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami,
pierwszeństwo mają te przepisy.
3.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją
postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane
są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności
opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest
dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do
wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
4.Definicje:
5.DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
6.FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym
umożliwiający utworzenie Konta.
7.FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny
w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez
dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy
Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
8.KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba
fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo
jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze
Sprzedawcą.
9.KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16,
poz. 93 ze zm.).
10.KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem
podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o
złożonych Zamówieniach.
11.NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna
świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która
umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie
treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach w Sklepie
Internetowym.
12.PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
13.REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
14.SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem
internetowym: www.classictransporterparts.pl
15.SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Classic Transporter Parts Jakub Matysiak z siedzibą w Lesznie (adres siedziby i adres do korespondencji: Powstańców Śląskich 4,
64-100 Leszno); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców : NIP: 6972031149; REGON: 411517771; adres poczty elektronicznej: classictransporterparts@gmail.com.
16.UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta
między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
17.USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
18.USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące
także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba
prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi
Elektronicznej.
19.ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze
Sprzedawcą.
2.USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1.W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto,
Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
2.Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po spełnieniu łącznie dwóch kolejnych
kroków – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Rejestruj”. W
Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych Usługobiorcy:
imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, login oraz hasło.
3.Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z
momentem dodania pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie
Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po spełnieniu łącznie dwóch kolejnych
kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu pola „Wyślij
zamówienie” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji
wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami
oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego). W Formularzu
Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres
(ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto), adres poczty elektronicznej,
numer telefonu kontaktowego, Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy,
sposób płatności. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami niezbędne
jest także podanie nazwy firmy, numeru NIP oraz numeru REGON.
1.Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce
„Newsletter” widocznej stronie Sklepu Internetowego adresu poczty
elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i
kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez
zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą
utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
4.Korzystanie z Usług Elektronicznych przez Usługobiorcę jest nieodpłatne.
5.Konto oraz Newsletter w Sklepie Internetowym świadczone są przez czas
nieoznaczony.
6.Korzystanie z Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu
z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem.
7.Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym,
którym posługuje się Usługodawca:
8.Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
9.Dostęp do poczty elektronicznej.
10.Przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet
Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji
12.0.0 i wyższej.
11.Zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768
12.Włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz
obsługi Javascript.
13.Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób
zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr
osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej osób trzecich.
14.Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem
faktycznym.
15.Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
3.WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
1.Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach
internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i
użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71
Kodeksu Cywilnego.
2.Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych
polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają
jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie
składania Zamówienia.
3.Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili
złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian
cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych
Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
4.Zawarcie Umowy Sprzedaży za pomocą Formularza Zamówień
5.W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez
Klienta Zamówienia.
6.Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co
powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje
Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do
realizacji następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie
składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, oświadczenia Sprzedawcy
o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez
Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między
Klientem, a Sprzedawcą.
7.Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy
Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie
Sklepu Internetowego, (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt.
3.4.2., a także poprzez (3) dołączanie do przesyłek dowodu zakupu i specyfikacji
zawartej Umowy Sprzedaży. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i
zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
4.SPOSOBY PŁATNOŚCI
1.Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
2.Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
3.Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
4.Bank: MBANK
5.Numer rachunku: 66 1140 2004 0000 3602 7708 1709.
6.Płatności elektroniczne i kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl –
możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w
zakładce „Sposoby płatności” oraz na stronie internetowej przelewy24.pl.
7.Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartami kredytowymi
przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu
Przelewy24.pl.
8.Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
9.Przelewy24.pl – spółka Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby:
- Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, akta rejestrowe przechowywane przez
Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w
wysokości 1.697.000 zł w całości opłaconym, NIP: 781-173-38-52.
5.KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
1.Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
2.Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
3.Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
4.Przesyłka paletowa.
5.Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6.Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one
uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty
dostawy wskazane są również na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty
dostawy”.
7.Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie
danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten
należy liczyć w następujący sposób:
8.W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta
rozliczeniowego Sprzedawcy.
9.W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży.
6.WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
2.Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
3.Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej bezterminowa
o charakterze ciągłym (np. Konto).
4.Usługobiorca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej bez
wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia w szczególności
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: classictransporterparts@gmail.com lub też
pisemnie na adres: Powstańców Śląskich 4 64-100 Leszno. Umowa w takim wypadku wygasa
po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres
wypowiedzenia), chyba że strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia.
5.W wypadku Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami Usługodawca
może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, gdy Usługobiorca
obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza
treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym
wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego
terminu. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Umowa
o świadczenie Usługi Elektronicznej w takim wypadku wygasa po upływie 14 dni od dnia
złożenia przez Usługodawcę Usługobiorcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu
(okres wypowiedzenia).
6.W wypadku Usługobiorców nie będących jednocześnie konsumentami Usługodawca
może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy
stosownego oświadczenia.
7.POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
2.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą
fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub
gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w
szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
3.Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia
odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: classictransporterparts@gmail.com lub też pisemnie na adres: Powstańców Śląskich 4 64-100 Leszno. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności
Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres.
4.Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta
adres, chyba że Klient poda inny sposób.
5.W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż
gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie
zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
6.Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę
oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:
7.Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem
Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu
Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: : classictransporterparts@gmail.com lub też pisemnie na adres Powstańców Śląskich 4 64-100 Leszno.
8.Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia
nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę.
9.Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni.
10.Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez
Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób.
8.PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1.Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na
odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne
oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu
wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w
szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
classictransporterparts@gmail.com lub też pisemnie na adres: Powstańców Śląskich 4 64-100 Leszno.
2.W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest
zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot
powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli
konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od
daty dokonania przedpłaty.
3.Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer
rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób.
4.Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w
przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy
świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.
5.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w
wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
terminu, o którym mowa powyżej w pkt 8.1 oraz 8.4; (2) dotyczących nagrań audialnych
i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez
konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które
cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4)
świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich
charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
(6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.
9.POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
1.Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie
Klientów nie będących jednocześnie konsumentami.
2.W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami Sprzedawca ma
prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania
przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu
płatności w Formularzu Zamówienia oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
3.Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest do wykonania
swojego zobowiązania z tytułu Umowy Sprzedaży (tj. w szczególności zapłaty ceny i
odbioru Produktu) niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia,
chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
4.Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu
rękojmi wobec Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem zostaje wyłączona.
5.Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem nie będącym
jednocześnie konsumentem pozostają własnością Sprzedawcy do uiszczenia ceny i
kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży.
6.Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta
nie będącego jednocześnie konsumentem korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim
wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu
powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w
przewozie przesyłki.
7.W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie
będący jednocześnie konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w
sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu
nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich
czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
8.Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie
będącego jednocześnie konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest
ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie
roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu
Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do
Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem tylko za typowe szkody
przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie
konsumentem.
10.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem
polskim i w języku polskim.
2.Zmiana Regulaminu:
3.Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w
zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego
Regulaminu.
4.Zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania
określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. Usługobiorca został prawidłowo
powiadomiony o zmianach i Usługobiorca nie wypowiedział umowy o świadczenie
Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
5.Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych
Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami i korzystających ze Sklepu
Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu
nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte,
realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
6.W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek
nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma
prawo odstąpienia od umowy.
7.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia
18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy
prawa polskiego.
8.Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem
będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom
powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a
Usługobiorcą/Klientem nie będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane
sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy